BLACK FRIDAY 2024
Ostatnia najbardziej pożądana wyprzedaż w tym roku już tu jest!
Obserwuj nas

Twój koszyk jest pusty

Dodaj coś, co mnie uszczęśliwi :)

Kup teraz

Twój koszyk

Subtotal:
Zniżka:
Karta podarunkowa:
Suma całkowita:

Ekspresowe metody płatności

3D secure
Mastercard
VISA
STRIPE
Dotpay
Paysera
ClearPAY
PayPal

Płatności odroczone PayPo

Dzięki tej metodzie płatności możesz zamówić produkt, przetestować go i opłacić swoje zamówienie za 30 dni. Możesz również rozłożyć swoją płatność na 4 raty.

1. Wybierz walutę PLN, swój produktu i przejdź do koszyka.

2. Sprawdź, czy zgadza się ilość wybranych przez Ciebie produktów i kliknij "Zamawiam".

3. W kroku 2 wpisz dane do wysyłki i, jeśli potrzebujesz, dane firmy do faktury.

4. W kroku 3 wybierz opcję “Dotpay” i przejdź dalej, a zostaniesz przekierowany do bramek płatności.

5. Wybierz “Płatności odroczone PayPo - zapłać za 30 dni”. Zostaniesz przekierowany do systemu PayPo. Jeśli to pierwszy zakup w PayPo, zostaniesz poproszony o podanie numeru PESEL oraz polskiego numeru telefonu. Po uzupełnieniu danych otrzymasz kod SMS, który należy wpisać w wyznaczone miejsce.

6. Systemy scoringowe zweryfikują Twoje dane, a Ty w ciągu kilku chwil otrzymasz finalną decyzję odroczenia płatności.

Możesz zostać poproszony o dodatkową weryfikację (np. w celu zwiększenia limitu, który PayPo za Ciebie zapłaci). Wtedy PayPo skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub mailowo. Jeśli zostaniesz pozytywnie zweryfikowany, otrzymasz maila od PayPo z informacją o tym, że weryfikacja przeszła pomyślnie (UWAGA: ten email nie jest równoznaczny z potwierdzeniem złożenia zamówienia w naszym sklepie internetowym - jest on wyłącznie informacją o tym, że dodatkowa weryfikacja przebiegła pomyślnie). Należy złożyć nowe zamówienie, w naszym sklepie internetowym, które wtedy zostanie zaakceptowane.

7. W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, otrzymasz maila z hasłem i loginem do panelu PayPo, ze szczegółami zamówienia i późniejszej opłaty zamówienia.

Jeśli weryfikacja nie przejdzie pomyślnie otrzymasz negatywną decyzję. Pojawi się wtedy odpowiedni komunikat, a Ty możesz się skontaktować z PayPo w celu wyjaśnienia decyzji.

Nie widzisz tej metody płatności? Najprawdopodobniej wybrałeś walutę, której dany system nie akceptuje. Bardzo nam przykro, ale płatność PayPo jest dostępna jedynie w walucie PLN.