Twój koszyk jest pusty

Dodaj coś do mnie aby mnie uszczęśliwić :)

Kup teraz
Kontynuuj zakupy

Twój koszyk

Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

Informacje o produkcie

  • Jak często należy stosować Pranamat ECO?
    Aby osiągnąć lepsze wyniki, możesz używać Pranamat ECO codziennie lub gdy uznasz to za konieczne. Zalecamy stosowanie maty od 10 do 15 minut, około 4 lub 5 dni w tygodniu.
  • Jaki jest rozmiar maty Pranamat ECO?
    Powierzchnia Pranamat ECO jest większa niż w przypadku większości mat akupresurowych. Przy wymiarach 45 x 73 cm pozwala na jednoczesne masowanie całej powierzchni pleców.
  • Czy są załączone instrukcje użytkowania?
    Tak, produkt Pranamat ECO zawiera instrukcję obsługi w języku polskim, hiszpańskim, angielskim, niemieckim, litewskim, estońskim, włoskim, rosyjskim i łotewskim.
  • Gdzie jest produkowany Pranamat ECO?
    Na Łotwie, która należy do Unii Europejskiej.
  • Jak szybko poczuję pozytywny efekt Pranamat ECO?
    Pierwsze efekty są już zauważalne po kilku minutach pierwszego masażu. Zalecamy korzystać z Pranamat ECO codziennie, od 10 do 15 minut.

Gwarancja

  • Gdzie znajdę instrukcję użytkowania Pranamat ECO?
    Szczegółowe instrukcje znajdują się w pudełku z produktem Pranamat ECO.
  • W jaki sposób produkt jest zwracany na gwarancji?
    W przypadku otrzymania wadliwego produktu i/lub wykrycia nieprawidłowości w okresie gwarancyjnym, należy złożyć wniosek do „Pranamat Sales & Marketing” na adres: [email protected], opisując wady i dołączając kilka obrazujących je zdjęć. W przypadku dalszych działań nasz specjalista skontaktuje się z Tobą.
  • Ile trwa gwarancja?
    Nasze produkty objęte są 5-letnią gwarancją, ponieważ jesteśmy pewni ich wyjątkowej jakości.
  • Jak zwrócić towar na gwarancji?
    Produkt w dobrym stanie można zwrócić w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia, pod warunkiem, że zachowane jest oryginalne opakowanie produktu oraz dokumenty dostawy i płatności. Koszty wysyłki produktu i wysyłki zwrotnej nie podlegają zwrotowi. W przypadku zwrotu wadliwego produktu, klient otrzymuje zwrot pełnej kwoty, zgodnie z ceną podaną w zamówieniu. Koszty poniesione przez klienta związane z odesłaniem towaru o nieodpowiedniej jakości są zwracane, jeżeli istnieje potwierdzenie pokwitowania wydatków klienta i jego pisemny wniosek o zwrot poniesionych kosztów, przesłany na adres [email protected] Zwrot środków odbywa się w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania przesyłki wraz ze zwrotem do magazynu.

Użytkowanie i konserwacja

  • Czy dzieci mogą korzystać z Pranamat ECO?
    Dzieci w wieku od 6 lat mogą stosować Pranamat ECO 10-15 minut dziennie i muszą znajdować się pod opieką dorosłych. Korzystanie z maty dzieci przed ukończeniem 6 roku życia powinno być skonsultowane z pediatrą.
  • Czy istnieje maksymalny czas leżenia na macie?
    Podczas gdy 15-40 minut na sesję jest standardem, nie ma przeciwwskazań, aby leżeć dłużej. Często zdarza się, że ludzie zasypiają podczas masażu, jest to całkowicie bezpieczne.
  • Czy Pranamat ECO może być stosowany do innych części ciała?
    Pranamat ECO przeznaczony jest do masażu pleców, szyi, ramion, ud, stóp i dłoni. Może jednak również służyć do masażu innych części ciała. Nie zaleca się stosowania maty terapeutycznej do masowania twarzy czy klatki piersiowej.
  • Czy mogę korzystać z Pranamat ECO podczas ciąży?
    Niestety, w czasie ciąży każdy masaż jest przeciwwskazany, z wyjątkiem specjalnych dla kobiet w ciąży. Sugerujemy, aby poczekać, aż dziecko przyjdzie na świat, a następnie już korzystać z maty bez ograniczeń - będzie doskonałym asystentem zarówno do przywracania formy, jak i do niwelowania bólu pleców, a także do szybkiego zdobywania sił. Zapraszamy do zapoznania się z pełną listą przeciwwskazań.
  • Czy korzystanie z maty Pranamat ECO jest bolesne?
    Jest to kwestia indywidualna. Niektórzy ludzie odczuwają przyjemne mrowienie i gorąco podczas używania maty po raz pierwszy, większość użytkowników potrzebuje jednak od 3 do 7 dni, aby się przyzwyczaić. Zalecamy, aby rozpocząć masaż od krótkich sesji, aby zachować komfort użytkowania maty (1 lub 2 minuty za pierwszym razem będzie optymalnym czasem użytkowania). Jeśli masz bardzo wrażliwą skórę i odczuwasz pewien dyskomfort związany z kontaktem z elementami akupresury, na początku stosuj Pranamat ECO nosząc cienką bawełnianą odzież.
  • W jaki sposób działa mata terapeutyczna Pranamat ECO?
    Możesz zapoznać się z zaleceniami i działaniem maty tutaj.
  • Jak czyścić i przechowywać Pranamat ECO?

    Czyszczenie Pranamat ECO jest bardzo proste!

    1. Usuń wkład włókna kokosowego lub wypełnienie z łuski gryki, ponieważ te materiały w ogóle nie powinny mieć kontaktu z wodą.

    2. Wypierz ręcznie, zewnętrzny pokrowiec, w zimnej wodzie - najlepiej przy użyciu naturalnego detergentu. Pozostaw do wyschnięcia. Pranamat ECO nie może być prany w pralce ani suszony w suszarce.

    3. Elementy do masażu ("kwiaty lotosu") możesz wyczyścić przy użyciu miękkiej szczoteczki i delikatnego detergentu.

    4. Białą, bawełnianą poszewkę możesz wyprać ręcznie lub w pralce w cyklu dla prania bawełny.

    5. Pranamat ECO powinien być przechowywany płasko w bezpyłowym, wolnym od wilgoci i bezpiecznym miejscu, niedostępnym dla dzieci.

  • Mam bardzo wrażliwą skórę. Czy mogę skorzystać z Pranamat ECO?
    Jeśli masz bardzo wrażliwą skórę i odczuwasz pewien dyskomfort związany z kontaktem z elementami masującymi, używaj Pranamat ECO nosząc cienkie bawełniane ubranie.
  • Czy inne osoby mogą korzystać z Pranamat ECO?
    Pranamat ECO jest przeznaczony do indywidualnego użytku (podobnie jak np. grzebień lub szczoteczka do zębów), dlatego nie zalecamy dzielenia się nim z innymi osobami ze względu na higienę osobistą. Jeśli pożyczasz komuś swoją matę akupresurową, po użyciu maty użyj specjalnych środków dezynfekujących.

Płatność, dostawa i zwrot

  • Czy akceptujecie zwroty?
    Produkt w dobrym stanie można zwrócić w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia, o ile zostanie on zwrócony w oryginalnym opakowaniu i z oryginalną fakturą, potwierdzającą jego zakup. W tym celu prosimy o skorzystanie z formularza zwrotu, dostępnego w zakładce "Dostawa i zwroty". Jeśli otrzymasz wadliwy produkt lub zauważysz jakiekolwiek anomalie w trakcie okresu objętego gwarancją, prosimy o przesłanie do nas e-maila na adres [email protected], opisanie wady i dołączenie jej wyraźnej i widocznej fotografii. W przypadku dalszych wątpliwości także prosimy o kontakt.
  • Kto pokryje koszta związane ze zwrotem przesyłki?
    Koszty poniesione przez użytkownika związane z odesłaniem towaru o nieodpowiedniej jakości są zwracane, jeżeli istnieje potwierdzenie pokwitowania wydatków i pisemny wniosek klienta o zwrot poniesionych kosztów, przesłany na adres [email protected] Koszty związane z odesłaniem wysyłki z powodu odstąpienia od umowy nie są przez nas zwracane. W przypadku chęci dokonania zwrotu, prosimy o skorzystanie z formularza zwrotu dostępnego w zakładce "dostawa i zwroty".
  • Czy dane mojej karty są chronione?
    Wszystkie dane wprowadzone do platformy płatniczej centrum przetwarzania są w pełni chronione. Otrzymujemy tylko informację o ukończonej płatności.
  • Jak otrzymam potwierdzenie płatności?
    Otrzymasz wiadomość o autoryzacji płatności na adres e-mail, podany na platformie płatności. Po zakończeniu płatności nastąpi przekierowanie do naszej witryny. Wysłanie informacji o Twojej płatności może zająć kilka minut.
  • Ile kosztuje dostawa?
    Szczegółowe informacje o kosztach dostawy są dostępne w zakładce "dostawa". Zamówienia z wysyłką do Polski są realizowane za pośrednictwem kuriera DPD lub DHL, natomiast wysyłka następuje z naszego magazynu na Łotwie.
  • Jakie są metody płatności?
    W przypadku płatności akceptowane są karty Visa, MasterCard, American Express, Discover, płatność szybkimi przelewami Dotpay i płatność przez PayPal. Aby częściowo lub całkowicie anulować zapłacone zamówienie, skontaktuj się z nami mailowo: [email protected]
  • Jakie są przyczyny błędu płatności?
    Wyróżniamy kilka najbardziej powszechnych powodów, dla których transakcja zostaje odrzucana, zarówno podczas płatności kartą jak i przez PayPal.

    1. Płatność kartą, której typu nie obsługujemy. Współpracujemy z kartami typu Visa i Mastercard. Jeżeli posiadasz Maestro, Diners Cub lub American Express - aby dokończyć transakcję zarejestruj się w systemie PayPal.

    2. Niewystarczająca ilość środków na koncie - przeoczenia zdarzają się nawet najlepszym. Sprawdź, czy masz odpowiednią ilość pieniędzy na koncie.

    3. Limity na płatność kartą nałożone przez bank - niektóre banki mają ustawioną domyślną kwotę, którą możesz wydać na płatności online. Zdarza się, że jest ona niższa niż planowany zakup. W celu sprawdzenia i/lub zmiany limitów zaloguj się do swojej bankowości online lub zadzwoń na infolinię swojego banku (numer zazwyczaj jest podany na karcie płatniczej, z której próbujesz dokonać zakupu); możesz również odwiedzić placówkę swojego banku w celu wyjaśnienia sytuacji z limitami.

    4. Dokonujesz zakupu w sklepie online, którego siedziba jest na Łotwie - bardzo często zdarza się, że banki domyślnie ustawiają listę krajów, z których towary możesz zakupić bez problemu (zazwyczaj są to kraje takie jak Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Chiny) - w przypadku Łotwy - to Ty musisz powiadomić swój bank o planowanym zakupie, aby mogli Ci “podłączyć” Łotwę do płatności kartą. Wystarczy telefon do banku, który załatwi sprawę w 5 minut.
  • W jaki sposób pieniądze zostaną mi zwrócone?
    Zwrot pieniędzy następuje po dziesięciu dniach roboczych od otrzymania paczki zwróconej do sklepu. Zwrotem objęta jest cena produktu i kwota wysyłki produktu z naszego magazynu do Klienta. Koszt wysyłki zwrotnej nie podlega zwrotowi. W przypadku zwrotu wadliwego produktu, klient otrzymuje zwrot pełnej kwoty, zgodnie z ceną zamówienia. Koszty zwrotu wadliwego produktu opłaconego przez klienta są zwracane, jeśli istnieje dowód potwierdzający jego opłatę i pisemny wniosek o zwrot kosztów wysłany na adres e-mail [email protected]