Twój koszyk jest pusty

Dodaj coś do mnie aby mnie uszczęśliwić :)

Kup teraz
Kontynuuj zakupy

Twój koszyk

Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

Informacje o produkcie

  • Jak często należy stosować Pranamat ECO?
    Aby uzyskać najlepsze rezultaty, sugerujemy, aby stosować Pranamat ECO codziennie i zawsze, gdy poczujesz określoną potrzebę. Spraw, aby Pranamat ECO stał się częścią Twojej codziennej rutyny. Na przykład stań na macie podczas mycia zębów lub połóż się na swoim zestawie każdego wieczora przed pójściem spać, kiedy czytasz ulubioną książkę lub słuchasz podcastu. Zalecamy, aby czas jednorazowej sesji masażu trwał 10-60 minut.
  • Jaki jest rozmiar maty Pranamat ECO?
    Powierzchnia Pranamat ECO jest większa niż w przypadku większości mat akupresurowych. Przy wymiarach 45 x 73 cm pozwala na jednoczesne masowanie całej powierzchni pleców.
  • Czy są załączone instrukcje użytkowania?
    Tak, produkt Pranamat ECO zawiera instrukcję obsługi w języku polskim, hiszpańskim, angielskim, niemieckim, litewskim, estońskim, włoskim, rosyjskim i łotewskim.
  • Gdzie jest produkowany Pranamat ECO?
    Wszystkie produkty Pranamat ECO wykonujemy ręcznie w naszej fabryce w Rydze, na Łotwie (UE). Nasi wysoko wykwalifikowani szwacze pracują według rygorystycznych standardów dbając o każdy ścieg. Nie zlecamy produkcji zewnętrznym firmom - nasza produkcja jest etyczna i musimy mieć pewność, że zapewniamy najwyższą możliwą jakość oraz chcemy być obecni na każdym etapie produkcji Twojego Pranamat ECO.
  • Jak szybko poczuję pozytywny efekt Pranamat ECO?
    Pierwsze efekty są już zauważalne po kilku minutach pierwszego masażu. Zalecamy korzystać z Pranamat ECO codziennie, od 10 do 15 minut.

Gwarancja

  • W jaki sposób produkt jest zwracany na gwarancji?
    W przypadku otrzymania wadliwego produktu i/lub wykrycia nieprawidłowości w okresie gwarancyjnym, należy złożyć wniosek do „Pranamat Sales & Marketing” na adres: [email protected], opisując wady i dołączając kilka obrazujących je zdjęć. W przypadku dalszych działań nasz specjalista skontaktuje się z Tobą.
  • Gdzie znajdę instrukcję użytkowania Pranamat ECO?
    Szczegółowe instrukcje znajdują się w pudełku z produktem Pranamat ECO.
  • Ile trwa gwarancja?
    Nasze produkty objęte są 5-letnią gwarancją, ponieważ jesteśmy pewni ich wyjątkowej jakości.
  • Jak zwrócić towar na gwarancji?
    Produkt w dobrym stanie można zwrócić w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia, pod warunkiem, że zachowane jest oryginalne opakowanie produktu oraz dokumenty dostawy i płatności. Koszty wysyłki produktu i wysyłki zwrotnej nie podlegają zwrotowi. W przypadku zwrotu wadliwego produktu, klient otrzymuje zwrot pełnej kwoty, zgodnie z ceną podaną w zamówieniu. Koszty poniesione przez klienta związane z odesłaniem towaru o nieodpowiedniej jakości są zwracane, jeżeli istnieje potwierdzenie pokwitowania wydatków klienta i jego pisemny wniosek o zwrot poniesionych kosztów, przesłany na adres [email protected] Zwrot środków odbywa się w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania przesyłki wraz ze zwrotem do magazynu.

Użytkowanie i konserwacja

  • Czy dzieci mogą korzystać z Pranamat ECO?
    Dzieci w wieku od 6 lat mogą stosować Pranamat ECO 10-15 minut dziennie i muszą znajdować się pod opieką dorosłych. Korzystanie z maty dzieci przed ukończeniem 6 roku życia powinno być skonsultowane z pediatrą.
  • Czy istnieje maksymalny czas leżenia na Pranamat ECO?
    Podczas gdy 15-40 minut na sesję jest standardem, nie ma przeciwwskazań, aby leżeć dłużej. Często zdarza się, że ludzie zasypiają podczas masażu, jest to całkowicie bezpieczne. Należy jednak pamiętać, że zarówno mata jak i poduszka składają się z ostrych elementów masujących, które mogą zadrapać skórę podczas gwałtownych ruchów (niekontrolowanych przez nas w trakcie snu). Jeśli zauważysz, że masz tendencję do zasypiania na Pranamat ECO, sugerujemy korzystać z masażu w cienkiej bawełnianej odzieży lub nastawić budzik.
  • Czy Pranamat ECO może być stosowany do innych części ciała?
    Pranamat ECO przeznaczony jest do masażu pleców, szyi, ramion, ud, stóp i dłoni. Może jednak również służyć do masażu innych części ciała. Nie zaleca się stosowania maty lub poduszki do masowania twarzy czy klatki piersiowej.
  • Czy mogę korzystać z Pranamat ECO podczas ciąży?
    Niestety, w czasie ciąży każdy masaż jest przeciwwskazany, z wyjątkiem specjalnych masaży dla kobiet w ciąży. Sugerujemy, aby poczekać, aż dziecko przyjdzie na świat, a następnie już korzystać z maty bez ograniczeń - będzie doskonałym asystentem zarówno do przywracania formy, jak i do niwelowania bólu pleców, a także do szybkiego zdobywania sił. Zapraszamy do zapoznania się z pełną listą przeciwwskazań.
  • Czy korzystanie z maty Pranamat ECO jest bolesne?
    Jest to kwestia indywidualna. Niektóre osoby odczuwają przyjemne mrowienie i gorąco podczas korzystania z Pranamat ECO po raz pierwszy, jednak większość użytkowników potrzebuje jednak od 3 do 7 dni, aby się przyzwyczaić. Zalecamy, aby rozpocząć masaż od krótkich sesji, aby zachować komfort użytkowania maty (1 lub 2 minuty za pierwszym razem będzie optymalnym czasem użytkowania). Jeśli masz bardzo wrażliwą skórę i odczuwasz pewien dyskomfort związany z kontaktem z elementami akupresury, na początku stosuj Pranamat ECO nosząc cienką bawełnianą odzież (z uwagi na ostre kwiaty lotosu sugerujemy nie zakładać nowych i delikatnych ubrań).
  • W jaki sposób działa zestaw Pranamat ECO?
    Możesz zapoznać się z zaleceniami i działaniem produktów Pranamat ECO tutaj.
  • Jak czyścić i przechowywać Pranamat ECO?

    Czyszczenie Pranamat ECO jest bardzo proste!

    1. Usuń wkład włókna kokosowego lub wypełnienie z łuski gryki, ponieważ te materiały w ogóle nie powinny mieć kontaktu z wodą.

    2. Wypierz ręcznie, zewnętrzny pokrowiec, w zimnej wodzie - najlepiej przy użyciu naturalnego detergentu. Pozostaw do wyschnięcia. Pranamat ECO nie może być prany w pralce ani suszony w suszarce.

    3. Elementy do masażu ("kwiaty lotosu") możesz wyczyścić przy użyciu miękkiej szczoteczki i delikatnego detergentu.

    4. Białą, bawełnianą poszewkę możesz wyprać ręcznie lub w pralce w cyklu dla prania bawełny.

    5. Pranamat ECO powinien być przechowywany płasko w bezpyłowym, wolnym od wilgoci i bezpiecznym miejscu, niedostępnym dla dzieci.

  • Mam bardzo wrażliwą skórę. Czy mogę skorzystać z Pranamat ECO?
    Jeśli masz bardzo wrażliwą skórę i odczuwasz pewien dyskomfort związany z kontaktem z elementami masującymi, używaj Pranamat ECO nosząc cienkie bawełniane ubranie (z uwagi na ostre kwiaty lotosu sugerujemy nie zakładać nowych i delikatnych ubrań).
  • Czy inne osoby mogą korzystać z Pranamat ECO?
    Pranamat ECO jest przeznaczony do indywidualnego użytku (podobnie jak np. grzebień lub szczoteczka do zębów), dlatego nie zalecamy dzielenia się nim z innymi osobami ze względu na higienę osobistą. Jeśli pożyczasz komuś swoją matę akupresurową, po użyciu maty użyj specjalnych środków dezynfekujących.

Płatność, dostawa i zwrot

  • Czy akceptujecie zwroty?
    Produkt w dobrym stanie można zwrócić w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia, o ile zostanie on zwrócony w oryginalnym opakowaniu i z oryginalną fakturą, potwierdzającą jego zakup. W tym celu prosimy o skorzystanie z formularza zwrotu, dostępnego w zakładce "Dostawa i zwroty". Jeśli otrzymasz wadliwy produkt lub zauważysz jakiekolwiek anomalie w trakcie okresu objętego gwarancją, prosimy o przesłanie do nas e-maila na adres [email protected], opisanie wady i dołączenie jej wyraźnej i widocznej fotografii. W przypadku dalszych wątpliwości także prosimy o kontakt.
  • Czy dane mojej karty są chronione?
    Wszystkie dane wprowadzone do platformy płatniczej centrum przetwarzania są w pełni chronione. Otrzymujemy tylko informację o ukończonej płatności.
  • Kto pokryje koszta związane ze zwrotem przesyłki?
    Koszty poniesione przez użytkownika związane z odesłaniem towaru o nieodpowiedniej jakości są zwracane, jeżeli istnieje potwierdzenie pokwitowania wydatków i pisemny wniosek klienta o zwrot poniesionych kosztów, przesłany na adres [email protected] Koszty związane z odesłaniem wysyłki z powodu odstąpienia od umowy nie są przez nas zwracane. W przypadku chęci dokonania zwrotu, prosimy o skorzystanie z formularza zwrotu dostępnego w zakładce "dostawa i zwroty".
  • Jak otrzymam potwierdzenie płatności?
    Otrzymasz wiadomość o autoryzacji płatności na adres e-mail, podany na platformie płatności. Po zakończeniu płatności nastąpi przekierowanie do naszej witryny. Wysłanie informacji o Twojej płatności może zająć kilka minut.
  • Jakie są metody płatności?
    W przypadku płatności akceptowane są karty Visa, MasterCard, American Express, Discover, płatność szybkimi przelewami Dotpay i płatność przez PayPal. Aby częściowo lub całkowicie anulować zapłacone zamówienie, skontaktuj się z nami mailowo: [email protected]
  • Ile kosztuje dostawa?
    Szczegółowe informacje o kosztach dostawy są dostępne w zakładce "dostawa". Zamówienia z wysyłką do Polski są realizowane za pośrednictwem kuriera DPD lub DHL, natomiast wysyłka następuje z naszego magazynu na Łotwie.
  • Jakie są przyczyny błędu płatności?
    Wyróżniamy kilka najbardziej powszechnych powodów, dla których transakcja zostaje odrzucana, zarówno podczas płatności kartą jak i przez PayPal.

    1. Płatność kartą, której typu nie obsługujemy. Współpracujemy z kartami typu Visa i Mastercard. Jeżeli posiadasz Maestro, Diners Cub lub American Express - aby dokończyć transakcję zarejestruj się w systemie PayPal.

    2. Niewystarczająca ilość środków na koncie - przeoczenia zdarzają się nawet najlepszym. Sprawdź, czy masz odpowiednią ilość pieniędzy na koncie.

    3. Limity na płatność kartą nałożone przez bank - niektóre banki mają ustawioną domyślną kwotę, którą możesz wydać na płatności online. Zdarza się, że jest ona niższa niż planowany zakup. W celu sprawdzenia i/lub zmiany limitów zaloguj się do swojej bankowości online lub zadzwoń na infolinię swojego banku (numer zazwyczaj jest podany na karcie płatniczej, z której próbujesz dokonać zakupu); możesz również odwiedzić placówkę swojego banku w celu wyjaśnienia sytuacji z limitami.

    4. Dokonujesz zakupu w sklepie online, którego siedziba jest na Łotwie - bardzo często zdarza się, że banki domyślnie ustawiają listę krajów, z których towary możesz zakupić bez problemu (zazwyczaj są to kraje takie jak Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Chiny) - w przypadku Łotwy - to Ty musisz powiadomić swój bank o planowanym zakupie, aby mogli Ci “podłączyć” Łotwę do płatności kartą. Wystarczy telefon do banku, który załatwi sprawę w 5 minut.
  • W jaki sposób pieniądze zostaną mi zwrócone?
    Zwrot pieniędzy następuje po dziesięciu dniach roboczych od otrzymania paczki zwróconej do sklepu. Zwrotem objęta jest cena produktu i kwota wysyłki produktu z naszego magazynu do Klienta. Koszt wysyłki zwrotnej nie podlega zwrotowi. W przypadku zwrotu wadliwego produktu, klient otrzymuje zwrot pełnej kwoty, zgodnie z ceną zamówienia. Koszty zwrotu wadliwego produktu opłaconego przez klienta są zwracane, jeśli istnieje dowód potwierdzający jego opłatę i pisemny wniosek o zwrot kosztów wysłany na adres e-mail [email protected]