POLITYKA DOSTAWY I ZWROTÓW
Poniższe warunki mają zastosowanie do wszystkich zamówień na zakup towarów ze Sklepu Internetowego Pranamat.pl. Wydrukuj kopię tej strony, aby móc skorzystać z niej w przyszłości.
NASZA UMOWA
Jeśli złożysz zamówienie online, aby kupić produkt z pranamat.pl, wyślemy Ci e-mail potwierdzający dokonanie zamówienia i zawierający jego szczegóły. Twoje zamówienie stanowi dla nas ofertę zakupu produktu, który został przez nas zaakceptowany, gdy dostarczymy Ci produkt. Żadne produkty w tym samym zamówieniu, których nie dostarczyliśmy, nie stanowią części tej umowy.
DOSTĘPNOŚĆ
Dostawa towarów z tej witryny jest uzależniona od dostępności i nie zawsze jest możliwe, abyśmy poinformowali Cię w momencie składania zamówienia, czy towary, które planujesz nabyć, są nadal dostępne. W takim przypadku skontaktujemy się z Tobą oferując inny produktu lub kolor, lub zwrot pieniędzy.
OPIS PRODUKTÓW
Regularnie aktualizujemy informacje na stronie internetowej i staramy się, aby wszystkie warunki, ceny i opisy były aktualne i odpowiadały produktom oferowanym w naszym sklepie internetowym. Aby otrzymać szczegółowe informacje o cechach produktów, ich istnieniu i ich kosztach, prosimy o kontakt z przedstawicielem handlowym naszej firmy.
ZWROTY I ANULOWANIE
Zwroty
Oferujemy 30-dniową gwarancję zwrotu, która rozpoczyna się od daty otrzymania zamówienia. Wszystkie towary powinny zostać zwrócone w stanie umożliwiającym ich użytkowanie (nieuszkodzone) w tym okresie. Nie ma to wpływu na prawa ustawowe. Po otrzymaniu zwróconego nam towaru zwrócimy Ci pieniądze. Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania paczki przez magazyn. Paczka zwrotna jest wysyłana na adres polskiego magazynu, który realizuje nasze zwroty. Koszt wysyłki zwracanego przedmiotu ponosi Kupujący i nie jest on zwracany.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza zwrotu, dostępnego TUTAJ, by otrzymać dalsze instrukcje.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza zwrotu, dostępnego TUTAJ, by otrzymać dalsze instrukcje.
Anulacja
Anulowanie opłaconego zamówienia jest możliwe w następujących sytuacjach:
1. Kiedy zamówienie ma status “nowy” i nie zostało przekazane do realizacji w żadnym z magazynów.
2. Kiedy zamówienie zostało przekazane do realizacji przez polskie centrum dystrybucji, ale nie posiada jeszcze numeru trackingowego - w tym przypadku zostaniesz obciążony kwotą 25 zł (kwota odgórnie narzucona przez centrum dystrybucji).
Anulacja zamówienia, które posiada już numer trackingowy nie jest w ogóle możliwa.
W przypadku pilnej anulacji zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny: +48 223970444 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16).
DOSTAWA
Szczegółowe informacje o kosztach dostawy i warunkach będą dostępne podczas realizacji zamówienia i zostaną dołączone do potwierdzenia otrzymania zamówienia wysłanego do Ciebie e-mailem. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzenia dodatkowych opłat za dostawę w przypadku, gdy koszt zamówienia znacznie przekracza standardowe ceny. W tym przypadku po otrzymaniu zamówienia skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować Cię o dodatkowych opłatach, po czym będziesz mieć możliwość zaakceptowania dodatkowej opłaty i przystąpienia do zamówienia, zmniejszenia wielkości zamówienia lub anulowania zamówienia. Wszystkie zamówienia zostaną nadane w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania płatności. W okresie listopada i grudnia mogą się pojawić opóźnienia w wysyłce towaru, za co z góry przepraszamy. Należy pamiętać, że dostawa odbywa się przez przewoźnika będącego stroną trzecią, dlatego nie możemy ponosić odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez system pocztowy. Jeśli zamówione towary nie dotrą na miejsce, skontaktuj się z nami.